"jaaa hejhejhej! jag e väldigt lycklig o glad!", suck you...

va jag har gjort idag? slitit håret av mig (psykiskt). skrikit (i mina tankar). fått allt sagt (i mina tankar). blivit manipulerad, bortrövad, förföljd och slagen (säger själen). jag har druckit te och blivit varm i kroppen. jag har varit på middag med den jag tycker väldigt mkt om (fast inte just nu, i princip väldigt sällan...). jag har slängt soppor i hopp om att mina tankar åkte ner tillsammans med de. jag har hoppat från en bro o lyckats flyga (i mitt huvud). jag åt glass o låtsades som om jag befann mig på mars o flög omkring med den o skrattade högt för mig själv (i wish). jag talade ut med min bästa vän (tragiskt, för bästa vännen var min spegelbild. men visst kändes det bättre!). jag sprang ner för trappan o kände dragningskraften (fast de där går ju inte(?) ). jag tog en dusch, släppte o fick allt ur mig. jag ligger i sängen o försöker klura ut vad jag ska göra med mitt liv och lyssnar på världens bästa lykke li...

juste jag blev av med facebook för facebook SUGER! 70 % av mina tankar/funderingar utvecklas från facebook...facebook, you SUCK!!!!!


Lykke Li – Sadness Is A Blessing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0