donteverfallinhate!

jag gillar inte när det snöar. hatar när folk lägger på i örat på en (!). gillar inte när folk är elaka (omedvetet e ingen bortförklaring!). gillar inte tystnad i sällskap. hatar facebook. gillar inte känslor. tycker inte om när det e kvavt i rummet (!). tycker inte om o laga mat eller baka (fast jag tycker om o äta håhå). gillar inte självgoda människor (!). hatar när folk visar för mkt självkänsla (håll det för dig själv...). gillar inte överlast. undviker hissar, nya människor och illaluktande djur (och människor). gillar inte dryga/random sms utan anledning (skriv inte sånt till mig om vi inte har snackat på ett jävla tag o de e stelt mellan oss!). hatar hån. hatar trampa i skit. hatar o bli äcklad (av mig själv och andra). tycker inte om  hårdrock. ogillar starkt håkan hellström (hans röst får mina öron o blöda).

men mest av allt hatar jag att hata dig och att hata faktumet att jag saknar dig. jag hatar mig själv för att jag hatar så mkt pga all hat o svek som finns i världen. jag hatar att jag har så mkt hopp trots att jag inte tror på hopp. jag hatar att hata.


Firefox AK – Brother To Brother




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0