detvarfestiwest,saknardetsommest!

woow! kollar igenom way out west bilder... man vill bara tillbaka till lyckan. då man stod där o trängdes i timmar (!), smärtsamma timma men lyckliga timmar. då man bara njöööööööööööt! allting var perfekt. vädret. sällskapet. maten. tiden. framför allt artisterna!!!!!! jag vill tillbaka till sista dagen, då man visste att det var sista dagen o verkligen inte gav upp fastän vi var otroligt dräggiga o trötta! kämpade oss igenom kanye west, prince, lyckan att stå på scen bredvid legenderna o sedan dra o dansa loss med världens bästa svenska artister! inte nog med det, jag fick med mig hem världens finaste tshirt. lyckan toppades med soluppgång, kall vind mot knappt påklädda kroppar och fyllekäk på hotell rummet... störrrrdd lycka!!!!! känner bara den när jag tänker tillbaka. mitt livs dagar fosho...


Bon Iver – Fall Creek Boys Choir








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0