11/10 11

bergodalbana. nu börjar det avta. jag börjar känna mig lugn igen. lasten e borta o jag e inte längre ledsen. mer besviken o arg men inte ledsen.
jag ser framemot kvällen, morgondagen o dagarna därefter. jag har fina människor runt omkring mig, en resa att se framemot o jag e så jävla glad över det. vänner e viktigt (!), speciellt just nu och de som får mig o må bra.
känns oxå sjukt skönt o inte känna press från mammas sida, hennes små ord lugnade mig väldigt mycket! små berättelser om andras framgång o mina små ideer fick mig o tänka om. så liten man e men så mkt man vill göra o ge... jag ska ge järnet, JAG ska bli huvudämnet! inte du, han elr de... jag. jag ska sluta med att jämt tillfredsställa andras behov o ta mina i andra hand. det e inte rätt mot mig själv. måste tänka på mig själv o vad jag behöver. vem annars om inte jag själv?

puss





vill skutta runt i deras kläder, ligga på nån kulle i texas o kolla in stjärnorna med en jens lapidus look-a-like.... heh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0