limittoyourlove.

jag vaknade med en känsla av tomhet. oförstånd. tveksamhet. oförstånd. människor, handlingar, känslor, uttryck, religion, gud? tveksamhet, osäkerhet, rädsla av att slå sig i väggen eller trampa i skit. skräcken o känslan som säger att något dåligt kommer att hända. alla förevigt obesvarade frågor. ostabilt. känns som om jag går på en lina högt upp i luften. försöker hålla balansen men tappar då o då. tomhet. det just då som jag tappar en del av mig, lite i taget, sakta men säkert. försöker återinta positionen. fylla på tomheten. täppa till den. det funkar, men. det håller inte riktigt. inte på samma sätt.



o nu efter ett telsamtal så sitter jag i chocktillstånd. O M G, jävla konstig värld med jävla konstiga människor.



Kommentarer
Postat av: sara the one and only best sister ever världens bästaste fru osvosv..

var d efter mitt samtal? HEHE

2011-05-28 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0