amen.

pippzz, stå upp för era handlingar. om ni nu väljer eller tror att ni inte kommer att göra det eller klarar av så utmana inte ödet överhuvudtaget! hatar folk som inte står upp för sig själva. säg inte om du egentligen inte vågar! gör inte om du sen inte kan ta konsekvenserna! fel som rätt, spelar ingen roll. man kan inte alltid göra rätt, ibland blir det fel. det e inget fel på att göra fel och erkänna det (!). våga o stå upp oavsett!

helvete va jag blev sur i helgen. bruden puttar o förväntar sig att jag inte ens ska reagera eller tro på hennes "jag råkade". sen när man konfronterar så står hon där som en idiot o inte har nått att säga. fjant. pinsam.

fan va soft o vara kille. man behöver inte stå ut med parasit-könet på samma sätt. tjejer e ju alltid så gosiga o trevliga mot killar, men det som händer under ytan vill man inte veta av! haha, i guess det e lite samma sak med killar men aaah...heh! ooooooooooooooo va jag vill vara pojke ibland! fast ne. fast lite. heeeeeeeeeehe.

ha en FIN dag o putta inte på folk i onödan haha, vad det än gäller. såsom avundsjuka, irritation, fylla eller vad det nu e. det fan inte värt :) (spec på krogen!!!)


nomnomnom!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0