maydaymayday!

jag e så jävla less. så jävla besviken på hela världen. vafan i helvete! vad gör jag för fel?! varför händer detta alltid mig!? e jag verkligen så hemsk!? jag pallar inte. varken fysiskt eller psykiskt. jag trampar på allt levande. jag sväljer alla färger. tuggar och spottar ut. jag e en negativ pol i vandrande form just nu. jag sprider falsk glädje. så jävla äckligt ytligt! jag spyr av mig själv. jag spyr i ditt face! jag önskar...fast det gör jag inte. jag önskar dock att jag hade riktig hat inom mig. att jag kunde skada människor. att jag kunde trolla. straffa de. skada lika mkt som de skadat. dra ur kontakten. låta batteriet ta slut. ladda lite, bara jättelite då o då. aldrig fullt. göra något som tär på krafter. tills de har insett sina fel. fast det gör de ju aldrig. jag vill se folk lida. men jag kan inte. jag vill egentligen inte. men jag vill.... VAFANNGNJGJGKFKSFDOKRFGÖRLG!

förlåt för all negation. jag står fan själv inte ut med mig själv. jag behöver få ut det på nått sätt. det här e ett skonsamt sätt. annars får de få människorna som jag tycker om ta skiten. det vill jag egentligen inte, fast det får de göra ändå. jag lovar o göra detsamma när det väl kommer till kritan!

jag kommer antagligen vara spyig i ett par dagar framöver. sen stänger jag av det. off knappen e snart på. tackhej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0