illusion.

heyyyoyoyoyo! vilken dag. en riktig lazy sunday! härligthärligt. känns underbart. en tjej som har tappat hoppet o e allmänt bitter o tar ut det över fel människor. förlåt. fan va jag känner att bloggen tar stryk den oxå. aja, hellre så än att svälja allt.

nu till det positiva! det e NÄSTAN sommar!!!!!! o jag e sååååååååååååååå himla glaaaaaaad över det :D! tack för mig, hejhej! och juste snart ska det bokas grejeeeeeeeeeeeeeer! woooppppiiliiiwoop, så mkt glädje o hat på en o samma gång har jag aldrig känt haha. nerå.


Johnossi – Roscoe






lite från sommarn 2010. långt solblekt hår. fit o solbränd tjej. i världens schtekigaste land HAHA. lär bli HELT annat i år. ingen tjej med långt solblekt hår. inte heller någon fit kropp. inte heller lika schteekkk land, går fan inte. natti.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0