pojkarärkul!

hahahhahahahah fan va skumma människor det finns! förvirrade o jävligt skumma.

1. man ses o har det as trevligt. han säger hör av dig o för första gången bestämmer jag mig för att göra det. när jag väl gör det så svarar han inte. kul...
2. (såsom jag uppfatta det) han försöker ragga o nämner om nån fika han måste ta med en tjej på. man ba wat? smart drag...
3. han försöker ragga o drar fram en rutten banan ur fickan (?), dessutom på en krog!


aså HAHAHA! vafan? har jag otur elr har jag OTUR? men jag måste erkänna, skrattar högt åt sånna saker vaaaaarje dag! gonatt, jag sover gott inatt :)



beställde en halsring nyss WOOP! äntligen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0