*lämiään*

jag e så trött så jag spricker! har tuffa dagar framför mig. men nästa vecka e det återhämtning. omari, vi ska på dubbel dejt nästa vecka igen, en straff för att du har ignorerat mig hela dagen. jag vet inte om det beror på att du har varit upptagen med pojken (?) eller flickan (?). eller så försöker du bara helt enkelt ignorera mig, helt, totalt. tack.

en annan fin människa ska träffa "the family" imorn. ni vet, kärlek, en pojke, en flicka, de åker upp (ner?) till föräldrarna, stannar där i nåra dar, umgås, kommer tillbaka. o där kommer nyheten. "vi ska förlova oss". i wish. lycka till! glöm inte o ringa mig när du e tillbax, vill höra ALLT! hehe




känner mig lite...glad. just nu. natti.

OCH jag måste tilläga! alla ni som ska/vill plugga (speciellt tjejer!!!!) sök till SU! ni kommer inte att ångra er. garanterar att era ögon kommer att gå i kors. ögongodis på mount everest nivå! nästan så att det blir jobbigt -.-  ... om man nu vill de dåra heeeeeeeehe. aldrig fel lixom...(?)


o självklart lite woopwoop för att det e fredag (snart): Eddie Thoneick – Whatcha Want - DJ Antoine vs. Yoko Remix









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0