bitchesaintshit!

tänker aldrig mer. aldrig mer låta någon komma mig så nära. aldrig mer låta en människa veta min svaghet. aldrig mer förlåta människor. aldrig mer sträcka min hand. aldrig låta någon utnyttja. aldrig mer bli ledsen över en så onödig, förlorad sak. jag nöjer mig med det jag har, vill inte ha mer!

jag blir äcklad, ledsen, arg, besviken på allt just nu. spyfärdig. vakna. tänka. sova. tänka. gå. åka. äta. tänkatänkatänka! less på skiten. jag e så jääääääävla äcklad! att folk inte har någon moral alls. att folk tänker som jävla efterblivna idioter. jävla hjärndöda människor, gå göm er i grottan o kom aldrig ut, ingen bryr sig om er!

jag undrar bara vart du lilla människa skulle ta vägen utan mig. ingenstans. du har ju knappt egna åsikter eller egen vilja. jag har tappat respekten. have a nice life.





Kommentarer
Postat av: Lillskiten

ofta du försvinn från facebook? Hur ska man nu kommunicera med dig? :(

2011-05-10 @ 19:34:12
URL: http://jordensmittpunkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0