wtfshithappens.


Ben Folds – You Don't Know Me (featuring Regina Spektor) - Explicit Album Version

vafan. jag känner mig värdelös. har inte gjort ett piss under helgen. faaaaaaaaaan! ne egentligen inte alls. jag klarar mig. det gör jag. tenta om 2 veckor. stressigt? javisst, väldigt. men VAFAN jag orkar inte hela tiden tänka. tänkatänkatänka. jag blir fan tjock i skallen av att tänka! tänka på varenda minsta grej. störa mig på varenda minsta sak. vem fan bryr sig egentligen. allting löser ju sig i slutändan, eller hur? det gör det alltid. man kan inte alltid vara bäst, smartast, vackrast, effektiv. ne, man har sina sämst, dummast, fulast, värdelös, fetast dagar. helt OK! jag gillar dem. det e bara o acceptera, händer alla. orka vara på topp hela tiden. det bara det, det kan bli farligt. farligt på bottenvåningen. drunkna. inte vilja/kunna flyta upp. men du, du där fina underbara, ta dig i kragen o flyt! du e bäst, finast, vackrast, smartast, på ditt eget sätt. man vet det. insikt e den svåraste delen. alla har det kämpigt. livet e en berg-o-dalbana. fan va jag e less på folk som klagar. men inte less på ett dåligt sätt. jag tycker bara det e så orättvisst mot de själva. man sårar ju sig själv på sätt o viss. gör sig illa. du e fin. det e inte perfekt, men wtf shit happens, som den fina människan på tåget en gång sa. visa ord där "WTF, shit happens!". faktiskt.



fan va lycklig jag var här. inte perfekt, knappt snygg. bara lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0