walkingaway.

känns lite *pissigt*. får någon slags deja-vu känsla. gillar inte den.

jaja, va händer ikväll? jag borde plugga. typ söka jobb etc. men tror knappast det händer. jag e svag. faller lätt för grupptryck när det gäller trevligt umgänge. fan öl e väl mer kul än plugg? men kanske inte det smartaste med tanke på att jag verkligen borde plugga. å andra sidan, jag borde inte sitta hemma just nu. jag kmr bara sitta o tänka. tänkatänkatänka. hatar o tänka. tänka dåliga tankar. så fort man börjar så slutar det aldrig. det byggs på. allt annat. allt som hänt det senaste året. allt hemskt. allt som får mig o bryta ihop lite grann. all saknad. allt dåligt. allt bra. jag tar o svalkar mig istället.

igår var jag glad. fick höra saker som gjorde mig glad. fick ett gott skratt! som att se en bambi på hal is. underbart. jaja, nu ska jag vara lite mer effektiv. plugga sen blir det bus tippar jag på.

Craig David – Walking Away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0