vousparlezvousfrançais.

hade franska föreläsning idag. jävla fransmän. vafan e deras problem haha. ska det verkligen behövas så komplicerade regler, som bara e, som inte har någon direkt förklaring o som har 150 undantag i 229 fall. man bah okkkk i get it! men snyggt språk ändå höhö.

jag saknar min fruga! fan! jag som inte e gosvänlig o hatar gos skulle kunna gosa upp i hennes röv om hon nu skulle vilja det haha! ååååh kom hem! jag vet att strand e mer tilltalande, menvaifanihelvetet, kyla e inte illa det heller. elr jo, typ.
gammal bild. saknar mitt röda, långa hår.

Kommentarer
Postat av: Kjetiloliwia

I like this site. Keep it up!

2011-11-18 @ 14:02:59
URL: http://kjetiloliwia.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0