nödenharingenlag.

min kropp har krävt chips sen i torsdags och idag fick jag de! HAAALLLLEEELLUJJA MOMENT! fan va fett det var med chips. chipschipschips! min hjärna har skrikit efter chips de senaste dagarna o med tanke på att jag inte haft orken att ens sätta min fot utanför dörren både igår o idag, så fick jag vänta.
omg, btw, såg burger king reklamen! vilken jääääääääävla hamburgare!? HAH, låter som en fet knopp, men vafan har ni sett den!? helt otrolig. vill. ha. nu. mmmmmmmmmmmmmmmm. *dreglar*

imorn e de en ny vecka. måndag. jag älskar måndagar. jag ljuger. jag hatar måndagar, vem försöker jag lura. men fan va fett att det e fredag om 5 dagar?! fan va fett att min vän kommer hem snart! fan va fett fett att snart e de en massa födelsedagar o massa god mat (OMG snackar jag mat igen!? -.-) o en massa firafirafirafira!!! oooooooo jag vill bara ge bort presenter o se alla glada ansikten gaah! fan va fettfettfettfettfett!!!!!!!!!!!!!

det vart mkt "fett" haha. men fan va fett med söndag. solsidan och BB snart, ayeeeeeeeeah!


det fina jag fick på min bday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0