takeitorleaveit.

Miike Snow – Burial

jag hänger inte med i svängarna. om man vill nått e de inte då som man tar tag i saker o ting? e de inte då som man försöker o gör sitt bästa? e de inte då som man inser, som man uppskattar. eller nej, det gör man efter man har förlorat allt. den som bryr sig om en. den som alltid funnits där för en. den som gett dig allt. öppnat dig för världen. stått vid din sida dag o natt. gett dig en självkänsla. självförtroendet. den som har trott på dig i alla stunder. den som velat endast ditt bästa, även fast. den som blir glad för dig oavsett. jag förstår inte. jag hänger inte med. kmr aldrig att förstå grejen. sparka på mig hellre, slå mig i käften än håll käften. att man undviker. undviker allt, allt för inget. jag känner mig som inget i dina ögon. jag vet att något finns där som vill bryta ut, säga ifrån sig. men fan va less jag e på att den där saken vägrar komma upp. jag e less på folk som står mig nära men ändå håller käft. jag e less på att gå runt med en klump i magen. må dåligt, för inget. att folk inte förstår detta. att de bara låter det gå, låter det vara. bara låter det stå, fram tills man vaknar upp i verkligheten. inser vad som hänt o att vägen tillbaka e svårare o brantare än någonsin. finns inget kvar. varken bra eller dåligt. det e slut på allt. på all kärlek, all hat, all styrka, all gnista, all förlåtelse. det går bara inte låta det vara. det går inte bara låta det gå. jag sväller upp o brister snart. jag e trött på skiten. trött på förlusten. trött på att ta skiten. trött på att sitta vaken om nätterna o tänka "vafan händer nu?". trött på att inte veta, inte ha någon aning. inte veta vad den andra tänker o tycker. pissigt som in i helvetet. jag blir snart medvetlös. totalt rubbad o känslolös. jag e förbi den känslosamma delen, nu kmr det okända. jag vetefan vad som händer nu. o helt ärligt. i dont fucking give a fucking shiet! livet e för kort för att bry sig om folk som ordagrant pissar på dig. det e så jag känner ilf.

goosh, de där kändes bra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0