madmadworld.

Shaggy (feat. Sizzla Kalonji & Collie Buddz) – Mad Mad World

världens sämsta update. men jag ska bli bättre. det känns bra o skriva. skriva av mig. slänga dit en härlig bild o njuta. det känns skönt att bara *spy upp* allting på skärmen.

hade tenta i måndags, gick väl sådär. men, ingen fara det finns alltid omtenta. har bara umgåtts med mina vänner de senaste dagarna. känns bra men samtidigt för jävligt för jag ligger så jäääääääääkla efter med plugget. jag måste ta igen allting. jag måste. jag ska.

okej, jag behöver släppa ut bitterf* just nu. måste tömma mig på skit. vafasiken e de för fel på folk?! gång på gång på gång o på gång x 100. samma skit hela tiden. samma piss människor. varför kommer jag alltid i kontakt med idioter o falskhet. jag gillar inte drama, bort från mig, flyg, bortbortbort! långtlångtlångt! varför e folk livlösa o snackar så mkt skit. duuuuuuuuuuuuuude get a fucking life! det e så pissigt, jag förstår inte vad folk tjänar på det. det tär på mig så om det var det som var målet, well done. lev på min olycka. jag vet att jag inte borde ta åt mig. jag vet att det bara e skitsnack o egentligen så vet man vad som e sant o falskt, vad som e verkligheten. men jag förstår inte hur folk kan säga en sak till en, men egentligen tycka något helt annat. skitsnack. ni har ju så mkt bajs i munnen. fyfan va det e synd om er. gå bort från mitt liv. kan ju knappast vara skönt o leva på någon annans olycka o hela tiden gå runt med bajs i munnen? seriöst?! okej jag överdramatiserar, jag e inte olycklig, men jag blev väldigt besviken och ledsen.

inte undra på varför det e som det e. det e för mkt köttätare, fulla med bajs i munnen människor. hahaha *bajs i munnen*, rätt så soft uttryck. stupid stupid people.




HAH, där får ni ett vackert finger! nu ska jag gå, göra mig fin, springa förbi systemet o göra mig ännu finare. tappa själen i vimlet o bara vara, det e där jag trivs. btw sjukt mys-dag det var igår med finfina människor! :)

och hääääääär kmr feeeeeet pepp pepp låt: Carli – Mat Bira Kvinnor Weed (Original Mix)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0