youdonoteverknoweachother.ever.

fin dag har det varit! frugan har kommit hem, frukost på cafet med fransyskor*, plugg, seminarium, planering inför projektarbetet och viktigaste av allt, jag har bestämt mig för o börja träna (igen)!!!! jag tar farväl. hejdå mina vackra vänner till bilringar och daller lite här o där. vårt korta bekantskap har varit för jävlig! im sorry, men beach 2011 kallar o jag har tröttnat på er. alla borde träna. man mår så himla mycket bättre o känner sig så hög på liv! ohähäähhää, nemen det ska bli riktigt jävla soft att träna! hoppas att jag blir lite peppad av mina nya tränings-kamrater. WOOPWOOP!

btw fick tröst idag angående mina pinsamheter som jag skrev om tidigare. tror den här historian e lite värre än min trots allt HAH: "när jag var liten bajsade jag i skolan och glömde spola. poch killen jag var kär i gick in efter mig. men då var jag 11 tror jag."

TACKTACKTACK kära vän. känns MKT bättre ;)




ojoj ska bli så JÄVLA tajt!

Kommentarer
Postat av: beundrare

FETT skön tjej, langa nummer!

2011-03-15 @ 23:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0