thedayoffriday.

jag känner mig kall. isig. uttömd. ibland hungrig. hungrig på känslor. trött på tomhet. jo, jag älskar, jag bryr mig. men inte som förr. jag öppnar inte mig. jag känner inte mig. jag försöker undvika mig själv ibland. jag tänker på saker jag inte borde tänka på. prioriterar sådant som jag inte borde lägga särskilt mycket energi på. satsa på annat, det jag vet att jag kan, det jag vill.

varför har man slutat bry sig? fast ändå inte. varför ger man upp så enkelt? fast ändå inte. varför blir jag arg så lätt? fast ändå inte. varför stör jag mig på vissa specifika saker, hos vissa specifika människor, hela tiden, konstant? jag vet att inget o ingen e perfekt, men ändå så gör man det. fan va onödigt. fan va ruttet. skrutt. bajs. skit. euw. tömmigpåhormoner.

je voudrais une bière.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0