shiningsun.

världens bästsämsta dag! vaknade av jävla sms bomb o gratulationer. kvinnodagen. grattis i guess. men skicka inte sånt till mig, kvinna känns...fel. 20 års kris, ameh najs! glömde sätta mobilen på ljudlös. försökte ignorera sms:en från början men sen fick jag nog, vände med raskt vilket resulterade i ... nackfackingspäärrr! nu sitter jag här, med nackspärr, ont i ögat, i ryggen o lustigt trött. jag e så trött så jag får sjuka skrattattack. hahah, otroligt bradålig dag. varken det ena eller det andra. men solen skiner ilf! fettFETT! hoppas det håller i sig nu. känn inte dig blyg solen, vi gillar dig!

nu ska jag dränka mig i böckerna. hoppas alla kvinnor får något av det lilla extra idag. det fick jag. du gjorde min dag, fastän du inte vet om det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0