myworldonyourdesktop.

jag kom o tänka på den där kvällen. rådmansgatan, tror de va början på hösten. vi mådde så jävla bra. typ svävade på moln o bara älskade läget. när vi tog bilder i parken o träffade random folk. när vi åkte gungan o höll på att ramla för att läget va fettfett instabilt. när jag bara satt o skrattade o affa ba "ta kort ta kort eeeeehehhe!". när vi träffade lite folk vi kanske aldrig mer kmr att träffa. när vi va fulla av liv, när allt kändes så nytt. när vi nattbadade, elr rättare sagt DU nattbadade o ja satt på bryggan me den där snubben o pratade härligheter i livet (not). sen skulle vi hem. frysna, blöta, trötta, arga, lyckliga, fulla och bara helt glada. fuck va ja saknar när de bara var härligt, när det bara var! när vi bara var. fyfan. ja vill till den där parken o höra "rocknroll gurlzz!!!". jag vill hoppa i den där taxin som om det var det säkraste vi gjort i vårt liv o åka ut. till hemmet för sinnesrubbade som vi sa den dagen. jag vill komma fram o skratta o känna mig dum för att det var antagligen bland det dummaste vi kunde göra under den kvällen. jag vill dra av mig klänningen o hoppa i vattnet som om de vore pengahav! ja vill frysa häcken av mig o bara känna att ja lever. jag vill känna att jag aldrig känt. ja vill veta det jag vet som om jag aldrig vetat det. jag vill känna som jag kände förr men samtidigt ha insikten jag har idag. nu. för tillfället. inte imorgon, för att det e fredag o jag har lovat bort mig.


jag börjar om. jag skriver av mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"jag vill veta det jag vet som om jag aldrig vetat det." fint skrivet min vän,



yours a.

2011-03-04 @ 00:45:25
Postat av: svar

du veeet!



yours a.

2011-03-04 @ 13:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0