liteavvarjeföringen.

jag känner mig lugn. någon slags lättnad. kroppen känns lätt. min skalle e dock tjock som en stock. mycket tankar. tvångstankar. mycket ideer. så himla mycket som man vill göra på så kort tid. jag önskar jag var mindre lat. bara puttesnuttelite. uuush, gillar inte perfektion. gillar svagheten trots allt. hitta svagheter. veta svagheten. känna till den, vara vän med den. veta att den finns o kanske vidröra lite då o då. bara för att. känna mig mäktig. överlägsen. kunna slå till vid rätt tillfälle, på rätt person. bränna till, som varmt mot kallt.


kom på en rolig grej. det finns en lag i ett område i Frankrike som förbjuder flygande tefat att landa där. invånarna tycktes se blinkande ljussken i himlen o trodde på att de hade fått besök från rymden. lagen stiftades på 50-talet o gäller fortfarande. rätt så sjukt ändå...

PEACE

Booka Shade – Teenage Spaceman





john kortajarena.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0