happybirthday!

idag fyller min fina vän 20 år! stort. läskigt. spännande. utmanande. och läskigt återigen. själv var jag ångerfull. skrämd ner till tårna. mitt hjärta pumpade och hjärnan skrek. jag hade väntat på den dagen, ständigt, starkt o varit otålig i 20 år. då dagen kom, ville man tillbaka. gömma mig. inte komma ut. inte ta steget mot verkligheten. mot vuxenlivet. jag bröt ihop o hade sjukt mycket ångest!

efter regn kommer solsken. självklart gick det över. jag gillar läget, jag gillar det som det e. jag gillar spänningen. jag gillar den nya världen. gillar världen bättre såsom jag ser den idag. trots allt skit. jag har växt i mina egna ögon. du har växt i mina ögon. du har gjort framsteg. vi har gjort framsteg. mer eller mindre. bättre eller sämre. spelar ingen roll. vi har blivit starkare, modigare, bättre, mer självständiga, gladare, tuffare o mer förstående. vi förstår. för varje år som går, vi går tillsammans med åren. jag e så JÄVLA otroligt-sjukt-insane glad över att vi inte stannar. vi lever i spänning. i attraktion. i berg-o-dal. jag gillar läget, jag gillar det som det e.

Ryan Adams – Happy Birthday


GRATTIS GRATTIS GRATTIS MIN FINA VÄN ! KÄRLEK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0