detärsålogiskt,allafattarutomdu.

ibland tror man att man vet allt. man lixom kan en. man vet vem den e o vad som ligger bakom det som har bildat en. jag hade fel. det e så mkt mer egentligen. så mkt mer som vill ut, som e undangömt, som e så mkt mer personligt. helt otroligt hur olika folk uppfattar saker o ting. hur olika vi e o hur olika vi resonerar. hur vi håller käft istället för att yttra oss. hur svaga människor e. hur människor e rädda för det okända. hur onda människor kan vara. hur jävliga o respeklösa. hur bittra, djävulska, egoistiska.

å andra sidan. det e det som gör livet så sjukt balanserad. orättvisa o ondska ger en kraft. att trampa över er onda människor. att kämpa för rättvisa. att se förlusten o besvikelsen i era onda ögon. att se skeppet sjunka o se hur det egentligen bränns i bröstet fastän ni försöker så starkt hålla för masken. loser. jag tycker synd, för det e ju i själva verket ni som förlorar. palla leva livet i lågor. det hinner man göra ändå.


frugan sover fortfarande. fan vad jag älskar henne. euw! jag tar om det... bror, du e FETT tung!
Petter – Logiskt

bruden leker ball. jag vill oxå ha sommar. jag vill vara henne. vara brun o sippa på min daiquiri.
HOOOHOOOOOOOOOOOO, ha en full fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0