highonshyness.

herregud. jag skäms. pinsamt. jag skrattar åt mig själv varje gång jag tänker på det. haha, omg. jag skäms, blir röd om kinderna. får magkatarr. okej jag överdriver en aning det var egentligen inte så hemskt, kunde ha varit värre, och bättre. men fyfan, jag skäms. vill gömma mig hahahahaha. ushushushush! kan inte någon skämmas med mig?

ett glas på krogen resulterade med en utgång. haha, helt otroligt. vad håller jag på med. yaya! man har ju bara ett liv... elr typ 9 kanske.

General Fiasco – Ever So Shy

typ såhär känns det, jag skrattar åt mig själv o gömmer mig, inte för att någon ser på just NU men aaa hahhah.fy. men okej. jag tröstar mig själv med att säga att det e coolt att bjuda på sig själv! ha en fin söndag!


PS. jag slutade tänka. jag slutade sakna. jag slutade bry mig så mkt. ilf på ytan. jag var glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0