guesswhy.

ibland undrar man, man bara undrar och vill veta utan att behöva fråga. mind reader? ajeeaah, i wish! jag vill, jag borde, fan att jag inte gjorde. klassiskt, simpelt och så jävla ekelt. så enkelt att det e det som känns säkrast. varför chansa när man kan ta säkra vägen? man behöver inte alltid veta allt, man kan inte alltid få allt man vill, egentligen vill man inte ha allting, det bara det att man inte har det som man vill. vafan? flummigt. ajeah. universitetets bibliotek gör mig flummig. mitt andra hem. jag älskar det här stället. snygga människor, många böcker, lugn o ro, blickar, diskreta flirt, matsäck, 100 koppar kaffe från press, stämpelkort, o ja ska inte glömma våran favorit. mannen i biblioteket som gillar att skrika åt alla, som bara VÄNTAR på att få skrika. på att få störa sig på någon/något. man ser det i hans ögon, han bara sitter i sin vrede bubbla. ingen pratar. men. så fort man öppnar sin käft "HÅLLKÄFTEN DET HÄR E ETT EBIBLIOTEK!". de gör inte saken bättre. alla börjar fnittra o BARA för att prata o skratta ännu mer. ännu högre. ännu mer irriterat. värdelös snubbe. slösar på sin egen energi. på sin röst. på sin vrede. på sin ilska.

hanbehöverbarahasexthatsit.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0