SR-71Blackbird.

kan inte alla blunda. blunda i någon timma. blunda o försvinn. bara en stund. en dag. snälla? nemen seriöst, kan folk sluta bry sig om andra o lägga sig i andras liv o hela jävla tiden bry sig om vad andra gör. man har ett eget liv just för att inte bli för rastlös o lägga sig i andras. sluta kommentera, sluta snacka, sluta iaktta, sluta döma, slutaslutaslutasluta! lös dina egna problem först. om det inte hjälper, ta en sväng förbi malmskillnadsgatan. OJA!

när jag blir stor ska jag bli rik. (när jag blir stor, låter konstigt...). ska köpa kärnvapen o använda lite här o där. helt lagligt. nödvärn ju. 24 kap. 1 § BrB framgår att "en gärning som någon begår i nödvärn utgör brott endast om den med hänsyn till angreppets beskaffenhet, det angripnas betydelse och omständigheterna i övrigt är uppenbart oförsvarlig". en tjänst för världen. kanske får jag en dag vara på sedeln oxå. ooo, vilka mål man har i livet. aweesooommeeenneeeeeeeeesss!



nee skämtåsido. ska inte skaffa kärnvapen o sånt, men däremot en blackbird. ska fanimig ta en runda i en sån OOOOOOOOJAAAYYEEEYEYYEYEAAAAAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0