02:40

John Mayer – Slow Dancing In A Burning Room

ni vet när man ger allt. när man öppnar sig. när man e säker. när man vet. då man ger hela sin värld. ni vet den där saken som man kallar lojalitet. när allt man nånsin trott, vetat, gett, allt förgäves. när allting bara vänder o visar sig vara tvärtom. fel. helt fel. helt utan resultat. det då som kroppen blir svag. det då som hela världen börjar brinna. allt står i lågor. det då all värme omvandlas till giftig eld. fastän man hoppas. försöker finna ro. man verkligen anstränger sig. precis då när man har återhämtat sig så händer det pånytt. om o om igen. om o om fucking igen...det tar aldrig slut.


jag står i duschen. allt e släckt. jag försöker rymma. rymma från verkligheten o finna vägen. stigen som leder till en annan värld, annan verkligheten som jag har. jag hittar inte den. jag blundar. öppnar ögonen. o så e man tillbaka. tillbaka i tomheten man aldrig vill tillbaka till.


månenesåjävlavackerjustnu.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0