dreamer.

har ni nånsin känt att ni lever flera drömmar samtidigt? jag försökte förklara det här till några kompisar men de hängde inte med... jag ska förklara...

jag sitter på en bänk. jag vänder mig till vänster o ser en dansande man. vänder mig till höger ser mina kompisar som snackar om något random. kollar rakt fram ser en parkeringsplats och solen som bländar. jag lever i 3 världar. varje gång jag kollar åt en av de känns det som om jag öppnar en ny dörr. det känns coolt. känner mig övernaturlig. jag har världens coolaste superkraft, jag kan öppna dörrar o leva i flera världar samtidigt! om man bara kunde känna den känsla lite oftare...fyfan va underbart.
iväg till jobbet nu. ha en fin dag. stockholm får njuta av lite vitamin D idag. woohooo!
Fatboy Slim – Mi Bebé Masoquista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0