whentimeisless.

allt känns så fint just nu. fastän jag har en text i franska som jag skulle ha läst tills imorn o ha förhör på det, men fanfanfan. får väl läsa innan jag går o lägger mig o resten imorn på vägen till universitetet. vilken fin dag det har varit! jag e lite stolt, har varit rätt så effektiv o lagom duktig. fler sådana dagar FLER! tack. sen så e våren e här. HUR härligt?! JÄTTEHÄRLIGT! jag kan inte fatta att det fortfarande e ljust vid 20 tiden! gaah, o om ca 2 månader e de sommar. HUR härligt!? OTROLIGTHÄRLIGT! nästan så att man smälter. gatorna e rensade från sand -> klaaaaaaaaaaaaaaaaaaackar!!!! oooooooooja, på fredag kör vi all in med min härligt tomma plånis! gah. det löser sig.

men en sak. jag saknar sommarn. saknar att bara hänga. saknar att bara dra ut o ta en promis, bara för att det e varmt o härligt. bara för att det e möjligt. bara för ingen bryr sig o inget e omöjligt. känns som om himlen öppnar sig för en. man tar för sig så mycket mer. känner så mycket mer. i kroppen. i själen. i hjärtat. allting dunkar o lever. ja-man lever så mycket mer levande på sommarn. under himlen, med gott umgänge o beeeeeeeers! nu ska jag drömma sommar. godnattinatt.




snuttskuttfian+sommar.saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0