voodoopeople.

helt plötsligt. från ingenstans, på något sätt. wazup? va händer med världen. e världen så falsk. e de så de går till. e de så folk vill att man ska vara. e de det nya. vad har hänt med *behandla andra som du själv vill bli behandlad*. varför har kärlek blivit så överskattat. kan inte, vill inte, ska inte. aldrig. jag e inte den som utnyttjar, jag e inte den som tar för givet. jag e inte den som tar för mig. tyvärr. men jag har ändå hopp. hopp på att det finns en droppe moral i världen. ärlighet, medkänsla, kärlek. allt kan inte bara försvinna. jag vägrar. försöker se det goda. de goda. hålla mig nära det goda. de jag bryr mig om. de få som jag älskar. de som betyder. de som verkligen bryr sig. de som älskar. de som har känslor. jag tänker inte ge människor fler chanser. jag tänker inte låta folk ta för givet. jag kommer att förlåta, men kommer aldrig att glömma. finns så mycket ondska. så lite uppskattning. så få människor.

jag e så jäkla glad över det lilla jag har. över de små människorna jag har. de små som e så stora i mina ögon. tack för ärligheten, tack för det minsta lilla. jag visar kanske inte så mycket uppskattning, men jag uppskattar. som fan! jag e inte så tom trots allt. jag bryr mig och älskar. har så mycket att ge. måste bara vara försiktig. försiktig med vem som får ta del utav det. nogrann o förberedd. fast man e ju iofs aldrig det...


jagälskarer. fast jag kör ärligt.


Prodigy – Voodoo People
Lykke Li – Love Out Of Lust





o så ringde en jättefin människa idag...blev glad som fan. hoppas du har det så FETT vännen! ses snart. kärlek. nu blir det måla naglarna o styra mot staden. ha en fin dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0