Diaz.

sitter o drömmer bort mig. jag koncetrerar mig inte. jag lyssnar inte. kopplar bort o svävar. jag hör lava snacka franska. vi sitter nämligen i lärostudion. låter kuligt. en idiot som pratar för sig själv, haha. det e bra med lärostudion. man pratar för sig själv, känner sig som en idiot, men man e inte ensam om det. inte ensam om att låta som en idiot. aldrig ensam. låter som en väldigt otippad orkester som inte kan spela i samma ton. ameh, ne, de mys. försöker översätta texten. går ej bra. antaglingen ett F, kanske E om jag har turen på min sida. duktig tjej liksom. bra med världens sämsta självkänsla just nu. nästan så bra så att man lyckas. kom tillbaks självkänsla, kom baby! miss you. trött_bitter_irriterad_lustig_chey. nu börjar fredrik snacka oxå. fransk duet. alla pratar fan i mun på varandra!

modern har varit bortrest i exakt 1 månad nu. saknar. allt känns en aning tryggare med henne, i hemmet. i veckan e det sista helgen. sen börjar det vanliga. inga spontana krök mitt i veckan o inget "ska vi ringa folk" mitt under plugget. men se framåt, 2 månader o sommar-febern bryter ut! can't wait. can't hate. adios amigos.

o nu har även matte börjat snacka...



Francesco Diaz – Damascus - Dada Life Remix


lunatic.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0